Campagne 'Papier is Chic'

Marketing campagne 'Papier is Chic'

Huisstijl look & feel

De opdracht
Ontwikkel een campagne stijl voor de marketingcampagne ‘Papier is Chic’. De uitstraling van de huisstijl moet een modern, zakelijk chique en uitnodigende ‘look & feel’ uitstralen.

Logo
Na de briefing met de klant is er een een passende look & feel ontwikkeld door een logo, een kleurenpalet, uitingen voor o.a. social media en diverse ontwerpen voor drukwerk. Voor het logo zijn 2 varianten ontwikkeld waardoor het beeldmerk op verschillende manieren geplaatst kan worden, liggend en staand. Per vormgegeven uiting kan worden gekeken welke versie van het logo het beste past.

Kenmerkende elementen

Er zijn diverse labels bij de ‘Papier is Chic’ campagne betrokken. Om alle labels in het ontwerp te betrekken is een grafisch patroon van alle bedrijfslogo’s in Louis Vuitton-stijl ontwikkelt, die in verschillende combinaties zoals hierboven te gebruiken valt.

Fotografie
Er is een sprekende stijl te zien in het logo en typografie en daar hoort ook een bepalende fotografie bij. De serie foto’s die voor verschillende doeleinden en projecten gedurende de campagne wordt gebruikt zijn geschoten op 2 locaties en geven een chique moderne en uitnodigende ‘fibe’.

Terug naar werk