fase 1 – Ontdekken
Wanneer we samen een opdracht starten, is het belangrijk om je vraag zo helder en duidelijk mogelijk te hebben. Hiervoor organiseren wij een kennismaking (intake), waarin we elkaar verder leren kennen en de opdracht samen aanscherpen. Dit kan leiden tot een andere invulling dan je wellicht in het begin voor ogen had. Want ja, we zijn een tikkie eigenzinnig en gaan voor één doel: voor jou de beste oplossing creëren!
fase 2 – Ontwikkelen
Met de input uit fase 1 gaan we voor je aan de slag. We ontwikkelen een juiste look & feel en bepalen wat de tone-of-voice wordt, passend bij de opdracht. We onderzoeken in deze fase verschillende denkrichtingen die we aan je presenteren en toelichten. Alle opmerkingen en aanvullingen die wij hierop van je ontvangen, nemen we mee voor het creëren van het definitieve ontwerp.
fase 3 – Ontwerpen
In deze fase werken wij het krachtige concept uit. Zo ontstaat de visuele identiteit of campagne en creëren we overtuigende middelen die wij tot in detail uitwerken. De definitieve documenten die we uitleveren voldoen aan alle technische voorwaarden. Denk hierbij ook aan digitale toegankelijkheid, zodat uw boodschap tevens bij visueel beperkten overkomt.
fase 4 – Ontwerp met impact
Hier doen we het voor! Design dat overtuigt, de juiste indruk achterlaat, de boodschap overbrengt én top-of-mind blijft. Tijdens de productie van de middelen blijven wij betrokken, voor 100% goed eindresultaat met impact.
Wij raken de juiste snaar